Hallådär!

Här var det ett tag sen man skrev, hade helt glömt bort att jag hade en blogg här också! :P
Men nu har metrobloggen börjat dampa, har inte kunnat skriva på några dagar där, så jag ger upp det å försöker här istället! :) Får hoppas det blir bättre.

På senaste tiden har det hänt masssor tycker jag ialf! :P

Jag och min älskade Marcus har köpt en liten valp. Bamse heter han :)
han är schäfer, labrador, sibieranhusky, alaskan malamute, och pointer :) en riktigt liten blandras! och hur go som helst!

Och snart flyttar vi också, herregud. Måste ju börja packa snart, åhå! Jobbigt. och vart ska jag ställa alla lådor? Hmm ... bra fråga de du!

Och lite annat - hoppat av skolan helt nu, ska skriva in mig på arbetsförmedlingen snart också, skicka in lite papper till soc så man får lite extra pengar ialf!1 :) blir bra det. Och nu tycker ni kanske att det är dumt att hoppa av skolan, och ja, det är det men det går ocskå att plugga på komvux sen, och vill man ha en riktig utbildning, så kan man ta en "intensiv kurs" eller nått senare ju! just nu orkar jag verkligen inte sitta bakom skolbänken..


nej, nu orkar jag inte skriva mer, jag är såå trött. har varit uppe sen kl 5 imorse, eller ja, lite före 5 till och med! jobbigt läge :P ska ut å röka nu, sen hämta mitt täcke o krypa ner i soffan bara, så jävla kallt både ute o inne :O

senare idag ska vi till Marcus föräldrar. Hans morföräldrar kommer dit :)

ha det bra, ska försöka fortsätta skriva i bloggen. men ibland har man inget att skriva å det är inte alltid kul att skriva heller :) men hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0