Torsdag.

Vaknade runt halv tio första gången, sen halv elva gick jag upp.
klädde på mig, och gick ut o rökte.
Halv tolv kom Lennart ( Marcus pappa ) med Bamse. Min duktiga kille åkte i framsätet :)
Nu väntar jag på att Camilla ska komma, hon har med sig kläder som jag ska få. Tack så mkt får jag säga då.
Sen kommer Kristina( bamse's uppfödare). Får se vad vi kommer fram till.


Sen när älskling kommer hem så ska vi städa , och åter städa. Både denna och gamla lägenheten.


Och jag mår lika kasst idag, som alla andra dagar som varit.
Och ajg ser ut därefter också. Fan vad jag inte alls har lust med livet just nu!

Fan vad jag saknar Marcus. Mitt älskade hjärta. <3
Så glad att jag har dig. Du är så jäkla förstående. U're the greatest <3
Och jag älskar dig mest av allt i hela jävla världen! :) <3
Du får mig att le i det allra svåraste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0