Tisdag!

Jag är grymt dålig på att uppdatera bloggen, vet inte varför jag ens har kvar den då jag aldrig skriver.
Var ungefär en månad sen sist, varför då ens ha kvar den? En stor, och bra fråga det.


Men över till verkligheten helt. Hänt mkt sen sist.
Har börjat tänkt om med skolan, det var ett stort misstag att hoppa av. Och på såsätt ett misstag att skaffa hunden. Jag älskar Bamse över allt annat , men jag vill hjälpa till med pengar. Jag vill kunna köpa det vi behöver ibland, utan att det blir för lite pengar över till annat.
Jag börjar bli riktigt instängd här hemma. Känner mig isolerad. Jag känner att jag tar mer o mer avstånd från Marcus, och mina vänner. Jag vill inte det! Men jag mår inte bra, och det har att göra med att jag bara sitter hemma på dagarna, jag gör ingenting förutom att gå på promenader o leker med hunden. Det är så svårt att göra annat, tex ta en fika med en kompis, för hunden kan inte följa med överallt, och sen säger pengarna nej. Det suger, och jag mår bara sämre och sämre. Vill inte säga detta till Marcus, så jäkla svårt. Både han ch jag älskar Bamse överallt annat.
Men jag klarar inte av att må såhär längre, jag måste ut bland folk. jag vill inte bli isolerad från allt! igår stod jag till och med över att åka till Marcus föräldrar för att jag mådde så dåligt. klarar inte av att berätta detta för marcus.. det är så jobbigt.

Allt med pengar, hit o dit. Mamma kan knappt hjälpa till längre med pengar. Hon betalar halva hyran, och ingenting mer. Visst det är lite pengar, men det är inte tillräckligt!

Jag vill kunna bidra till ekonomin här hemma. Känns så jobbigt när Marcus måste betala det mesta! Mår ännu sämre över det. Känns hemskt!
Vi kan inte ens köpa julklappar denna månad typ, och det är ännu mer hemskt! Jag önskar jag kunde komma med ett mirakel, med massa pengar. Så vi klarar denna månad. Åhå..

Och det här med kläder,.... JAG HAR SERIÖST INGA. Det suger. Jag har två-tre par leggins som jag jämt använder, men Bamse har väl bitit hål på allihopa typ. och linnen och tröjor, dom försvinner, p0ff så är dom borta.

Och så är jag så jävla trött på min kropp!
Vet ni nån jäkla diet, och några riktigt bra övningar som tar på mage, lår och armar mkt? Och bröstet?!
Hade ett par övningar, men det känns inte som det funkar för mig riktigt, förutom situpsen!

Ibland får man för sig att man ska svälta sig själv, och tyvärr gör jag det vissa dagar.
Frågar marcus om jag har ätit, så säger jag "Ja." Men i vissa lägen, så är svaret egentligen "Nej." ..
Ush, jag mår verkligen inte bra. och jag vet inte hur länge detta ska låtas pågå.




Men nu ska jag sluta klaga, och gå ut å röka. Och sen ska jag försöka tvinga i mig en macka lr nått.


Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0