Söndag.

Ja, idag mår man som man förtjänar!
Var på Öster igår hos Wiik på fest, skit kul var det! Visst, hade väl sina dåliga stunder, men vafan. Man kan inte vara sur/ledsen/arg hos wiik när han har fest. :)
Kom hem imorse, runt fyra tror jag?! Rätt sliten var man då. Men men, det är så det ska vara när man är ung? ;) hehe.

Idag skulle vi ha tvättat o donat, men det hände inte alls de. Marcus ligger o sover fortfarande, med kläderna på hade han tydligen somnat?! ;o hahah! Cleverguy. men ja älskar han ändå :)

Skulle åkt o handlat före kl 15 idag. Gick inte sådär jätte bra, då jag vaknade 14.30, yey!



Aja, får väl göra det senare.
Nu ska jag försöka väcka älsklingen,
och just ja, igår köpte jag första julklappen, till älsklingen ;) <3 höhö.

äh, ciaobella :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0