Seriöst.

Fick en kommentar på förra inlägget. Seriöst, TA REDA PÅ FAKTA INNAN NI SKRIVER NÅGOT!
Eller det kanske är för svårt? Jag har skrivit i två inlägg att jag inte mår bra!
och att det inte är bra för djuret, och jag vill göra det bästa för honom, och mig.
Att ens skriva en sådan kommentar då, och inte ens skriva vem det är ifrån? Vad är det för patetisk människa som inte kan stå för det hon/han säger. Jag har mina aningar om vem det är. Men, vill hon/han säga själv vem hon är så blir det bra. Jag lämnar inte ut någon, hur patetisk man än är.

Som sagt, ta reda på mer fakta, eller läs lite noggrannare nästa gång. Herregud, patetiska människor. Dra åt helvete säger jag bara. Anonyma töntar behöver inte ens skriva något i denna blogg.
Här står man för vad man tycker!
Och förstår ni inte det, ja men ge fan i å läsa min blogg, eller att kommentera.



Nej, nu fick jag mig ett gott skratt samtidigt som jag var lite irriterad.



Nu ska jag fortsätta städa, då jag är ensam hemma och är hundledig för kvällen & imorgon.
Bamse busen är hos Marcus föräldrar. Så han får springa mkt o slippa mina gråt attacker som han inte mår bra av.
Sen jag började må dåligt har han märkt av det, och han är blivit en riktigt pain in the ass. Försöker bestämma över mig nu när jag är som svagast.

Det är också en anledning till att jag mår dåligt, ATT HAN INTE MÅR BRA AV DET!





fortfarande irriterad på patetisk anonym som itne kan läsa och som tror att hon/han vet allt.
idioter säger jag bara, HAHA !

Kommentarer
Postat av: Vickan

hej.. förstår att du e irriterad pga kommentaren du fick... aldrig roligt o få anonyma kommentarer...sånt hatar jag oxå.. men ha de bra.. hälsa prolle.. =)

2009-11-25 @ 22:02:10
URL: http://snuttizan.bloggspace.se
Postat av: Camilla D

Håller verkligen med dig om att den personen är patetisk och töntig. Hoppas att uppfödaren går med på att ta tillbaka honom, men man kan ju vara fodervädrar åt djur. Fast jag vet inte om man i alla fall får stå för hela kostnaden. Men hoppas att ni kommer att skaffa en ny hund sen när ni känner er redo. Märker på hur du har skrivit tidigare, att du verkligen mådde bra utav att ha honom.

2009-11-25 @ 23:16:16
Postat av: Svar till Vickan o Camilla.

Ja, det är så jäkla omoget att kommentera anonymt. Och den som skrev kan inte ha läst riktigt nogrannt om den inte fattar.

Vi pratade med uppfödaren igår, eller jag gjorde rättare sagt. Hon kommer hit idag,(torsdag)och vi ska prata om hur vi ska göra. Vi ska fråga om hon kan ta honom ett tag, då vi verkligen vill ha tillbaka honom.

Vi vill inte ha nån annan hund än Bamse. Så går det inte att vi får tillbaka honom sen, så vill vi inte ha nå mer djur. Det räcker som det är isåfall.

Jo, jag var verkligen lycklig när vi fick Bamse, trodde att jag skulle klara av att vara hemma hela dagarna, precis som förut. men jag mår verkligen inte bra just nu, och det skär i hjärtat att det går ut över Bamse, han förtjänar nått bättre, helt klart. Han förtjänar det bästa, min lilla ögonsten.

Gör ju detta för hans bästa, och såklart mitt.

Ingen kan ta hans plats. ingen =/

2009-11-26 @ 12:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0