Onsdag!

Händelse lös dag idag också, as usual.
Mår riktigt kasst , allt är förvirrande just nu.
Jag och Marcus pratade om allt igår. Han sa att jag skulle göra som jag tyckte och kände.
Jag vill ju verkligen inte lämna tillbaka/ sälja Bamse. Han betyder grymt mycket för mig, och jag älskar honom.
Men ekonomin går inte ihop riktigt som jag vill om jag inte börjar skolan och praktiken igen. Och jag klarar verkligen inte av att vara hemma, som jag skrev i förra blogginlägget.
Så ska nog ringa Kristina idag och kolla om hon vill ha tillbaka honom. Och hur mkt av pengarna vi får tillbaka av det vi köpte honom för?! Vill ju inte gå back helt o hållet.

Och herregud, vad jag kommer sakna Bamse. Och jag hatar att göra såhär mot Marcus. Han vill ju verkligen inte förlora Bamse heller. Men vem vill det? Han är ju helt genom go, bara han vill. Åhå, vad jag inte mår bra nu. Hoppas dagen går fort så Marcus kommer hem, behöver honom mer än allt annat just nu! :'(

Men men, på tal om annat
Igår åkte jag faktiskt hem till Marcus föräldrar. Kände att jag behövde komma hemifrån.
Så var där när Marcus var på match. Umgicks med hans mamma & kollade tv då.
Sen när Marcus och hans pappa kom hem, fick vi skjuts hem hit.



Idag blir det nog att städa ur lägenheten, får hjälp av Marcus föräldrar då. Snällt av dom.



Nej, nu ska jag sluta skriva. Ska nog sätta mig o rita, funderar på det ialf. Inte för att jag kan rita, men man kan alltid försöka, aight?
Cya folks.!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG HOPPAS ATT NI ALDRIG KOMMER ATT SKAFFA ER EN NY HUND; ELLER NÅGOT ANNAT DJUR. BÖRJA TÄNK ER FÖR INNAN NI SKAFFAR ER NÅGOT TILL DJUR. DET ÄR VERKLIGEN INTE RÄTT I MOT DJURET

2009-11-25 @ 15:54:32
Postat av: Camilla D

Fy Fan vad människor kan vara taskiga. Jag håller med dig fullt ut Emma (i ditt nästa blogg inlägg), ta reda på fakta först innan ni säger något. Kan förstå att du blir jävligt FÖRBANNAD!

2009-11-25 @ 23:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0