Fredag!

Åh, äntligen fredag! Så sköönt :)
Nu har man en hel helg fram för sig med älsklingen, och mys :)

Fast idag blire städning. Har inte haft tid denna vecka, fast vi skulle det. MEn idag ska det slängas, och städas som bara den! ush ush, vad tråkigt och jobbigt :P



Bamseluring satt nå i halsen eller nått nyss. ush vad hemskt det var. han hade ont :/
men nu har jag varit ut med honom, och det uppskattade han mkt :) höhö.


Får se om jag ska till stan senare, och köpa lite saker :) Det behövs. ;p


Nej undrar vad man ska göra nu då. Vill inte städa förens jag har dammsugar påse, och det får jag ikväll.
För om ja städar nu, så är det ju fortfarande lika skitigt på golvet, och då kommer det ju ändå upp i soffan o sängen sen. jobbigt!


aja :) får se om ja skriver senare. känner att det är jävligt skönt att skriva i bloggen. tyckte jag aldrig förut.
får se om det blir mer intressant sen, när jag börjar skolan och jobbet, och blir mer att umgås me mina vänner :) då finns det mer att skriva om såatteh :)





Älskar min underbara sambo :) <3<3 Always and forever <3


Heddååå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0