Fortfarande söndag.

Nu har jag varit riktigt duktig faktiskt!
Har städat i badrummet, fixat upp min gamla tv i sovrummet ( ska ha den så länge, innan vi hämtar älsklingens gamla tv . ) sen har jag dammsugit hela lägenheten nästan. sovrummet förblev lite skitigt.
och så har jag fått upp mitt skrivbord! :) så nu har jag mitt lilla "kontor" ;p
har datorn här, och lite viktiga papper osv. ska väl fixa lite mer sen här, sen ganska tomt ut.


Idag så har vi varit tjocka, jag o marcus. Vart kebab o strips till middag idag. Jag orkade verkligen inte stå framför spisen och laga mat, har ju mått så kasst! Men imorgon blire att springa av sig det, ska nämligen ut o jogga med min älsklings vovve imorgon! Skönt som fan äre! Och man känner sig så stolt efteråt ;)


Och imorgon ska jag också lämna in nycklarna till gamla lägenheten, så nu äre verkligen hejdå mysiga ettan! Kommer sakna den lite, men det är så mkt skönare att bo i denna tvåa. mkt mer plats åt allt. och såklart, det bästa av allt. jag får dela den med min bästaste sambo v loveit! :)


Sen ska jag leka med Carro, och hennes sötnos till hund, Alvin.

Sen får vi se vad som händer, ska städa klart imorgon också, om jag inte nu orkar göra det, men det tror jag att jag gör.


Nej, ska ut o röka. Sen städa vidare som sagt!
Och efter det blir det sängen. Klockan är ju redan 22.00


Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0