Torsdag!

Idag har jag umgåtts med Carro, var ut med hundarna så dom fick busa av sig. alltid lika trevligt :)
sen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, satt upp en lampa i hallen osv. duktiga jag ;p
sen har jag varit ut o träffat jimmy o stina o pratat =)
nu väntar jag på svar av linda .. hon ska hjälpa mig att ta bamse när jag hämtar ut ett paket med mina nya kläder! wiihooo.. trodde dom skulle komma imorgon lr nå ja :) hah. men nu är jag happy ^^ hoppas jag kan ha dom bara (: alltid jobbigt när man beställer kläder så tar man fel storlek ^^


älsklingen har match, så han kkommer inte hem fören vid åtta nio. hoppas det går bra för honom :) <3<3


åh, vad jag saknar min familj. jag saknar mina vänner i ludvika.. ja, jag saknar faktiskt ludvika.
satt och tänkte tillbaka, att man hade alltid nått att göra i ludvika.. man var med vänner nästan varje dag.
man hade fler vänner, man hade inte tappat sin bästavän.. osv.

men jag är lycklig nu, det var jag inte då
jag har världens finaste pojkvän, som alltid finns där, och jag älskar honom så högt!
jag har världens underbaraste valp <3
jag har min misse & min kanin.
jag har jätte snälla svärföräldrar ( känns konstigt att säga så, men de är ju de x})

negativa , att jag aldrig träffar min mamma, och mina bröder typ.

men nu ska jag inte tänka negativt. det blir inge bra då helle :)


men nu ska jag sluta skriva. har inte haft nå vettigt att skriva egentligen, så nu slutar ja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0