Tisdag.

Äntligen funkar det att skriva här, har varit error ett tag. Men nu tills slut.
Skrev på min bilddagbok(emmaeskola @bdb) att jag skulle ut o jogga nu, men nejdu. Icke sa nicke. Så vart det inte. Kom på att jag ska gå in till stan sen med Bamse, för att jag ska lämna in en film på hemmakväll. Och det skulle inte han orka isåfall, och inte mina knän heller!
vi ska ju gå hem från stan också, så det blir en riktig långpromenad ialf :)

Men jag tänkte skriva om gårdagen, då jag inte hann igår :)

På dagen var jag förbi Carro och Jonas o hälsade på. Gick med Carro till bussen sen också. :)
Sen var jag hemma en stund bara, tittade på onetreehill, innan jag skulle hoppa på bussen till stan för att möta upp min favorit, marcus. så tio i fem tog jag bussen ner med min lilla valp! sen tjugo över fem tog vi bussen till hemsta, till gavlegårdarna, för att lämna in nycklarna, gick snabbt o bra. Sen började vi gå hemåt. Men jag vill in på Öb först. Där köpte jag en adventsstjärna , som ja ska hänga ut i sovrummet :) hehe. vi gick förbi Marcus mormor & morfar i sörby också på vägen hem. Åt pannkaka, och pratade lite , trevligt var det :) Sen började vi gå hemåt igen. Stannade till på konsum, där jag gick in o köpte tvättmedel och sköljmedel, så nu kan vi tvätta!
sen väl hemma, så vart det slö i soffan framför tvn ett tag, sen satte vi på en film. Somnade runt ett inatt, så man är rätt död, idag. :P




Och så idag.
23 dagar kvar till julafton, scaryscary. Allt går så fort nu förtin. Men men, så skare väl va :)
Fick sova till halv tio idag ungefär för min lilla bebis. Men sen ville inte han ligga i sovrummet nå mer, haha :) å var det bara att gå ut med den kissnödiga plutten .. och sen vart de frukost.
Har mest legat i soffan idag, kollat runt på massa bloggar.. Seriöst, jag har blivit bloggnörd! Det är otroligt. Trodde aldrig att jag skulle sitta och titta runt på massa bloggar och sen skriva själv också! Men allt & alla förändras ;) Och jag har förändrats grymt mkt!:P

Nej nu vet jag verkligen inte vad jag ska skriva mer. Men ska väl fixa mig, så man vågar visa sig ute på stan senare!(a)


sen ikväll får vi se vad som händer =)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: nadja

nej det var i hofors visade de sig :D haha. men kom dit du ;)

2009-12-01 @ 20:05:09
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: Emma ^^

Hahah, okej^^ Njae, får se. Har inte nå pengar till att åka dit :O det är lite synd ;o

2009-12-02 @ 11:00:05
URL: http://emmaeskola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0