Söndag.

Helt okej helg har det varit faktiskt! :))
i fredags tog jag det lugnt med gubben min. skönt var de :)
i går så var vi till valbo med marcus mamma. betalde tvn, och klippte klorna på Bamse. Och köpte lite smått o gott till honom med :) sen så åkte vi hem till Hille, till hans föräldrar. Åt och kollade hockey.
Sen åkte vi och handlade med m's mamma, och sen hem.
jag fixade mig, och sen tog vi bussen till stan. Mötte upp white och mini.
Älsklingen och white skulle jobba på lars winnerbäck lr vad han heter. Scen bygge.
Så jag och mini tog oss en kväll för oss själva. Vi gick först till rackn'roll och tog en öl & cider typ , sen till luckybar och tog en cider, öl & drink :) sen drog vi till hangloose och dansade. :) träffade några kompisar. riktigt lyckad kväll med mini vart de :)
sen gick vi till donken och köpte lite mat. marcus och white kom dit , då dom slutade
sen gick vi till rackn'roll igen, och tog oss en varsin cider o öl med grabbarna :)
sen åkte vi hem.

idag har vi tvättat, och så har jag skickat ett paket till mamma :)
marcus mamma och mormor var nyss förbi och lämnade bamse.
nu ska vi städa innan onetreehill börjar :)
sen efter jag har kollat på det, ska jag göra mat. köttfärssås och pasta. mums :)
sen blir det en promenad med bamse, och sen en tidig kväll tror ja :) ska bli skönt att få sova snart igen. :)


nej, nu ska jag få marcus att börja städa igen, han tappa suget på det när bamse kom hem :P men nu sover bamse så :P


hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0