Freedaaag!

Nu var det ett tag sen jag skrev. Men kände för det nu, för mamma undrade om jag hade slutat med bloggen, men icke. Bara glömt bort den litegrann! :)


Igår fick vi ett nytt tillskott till familjen. En liten kattunge vid namn Sixten. Ser nästan exakt ut som min förra katt, Bäbis. Men bara nästan. :)


Gick upp första gången vid 6.00 idag, ut med hunden och åt frukost, sen försökte man väcka marcus, gick dock inte så bra :p men till slut så kom han upp iallafall. sen gick man ut en gång till med Bamse, sen så vart det sängen igen. ^^ skönt o somna om, bara det att man hade sån jävla jobbig dröm, om och om igen =/ spelade ingen roll om man vaknade och somna om igen, det var samma hela tin, och det började där det hade slutat innan jag vakna... ibland blir man less :p


Mini kom och väckte mig för bara nån liten stund sen. Yr vaken var jag, så Mini tog ut Bamse åt mig :p snällt de ^^
Nu har hon gått, men hon kommer tillbaka snart igen. Då ska vi fika lite :) Kakor, capucino & kanske nån daimtårte bit ;p gott, men icke bra:p


Nej, nu ska jag städa undan lite här på bordet så man kan sitta här sen :)

Ikväll får vi se vad som händer. Blir nog bara hemma.. Skulle vara skönt det, som varje fredag. Marcus är ju ändå så trött efter jobbet då :) min duktiga pojkvän =)


Hörs :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0